کد خبر: ۹۷۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۴۶
هفته اول لیگ ملی چوگان ایران دیروز برگزار شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون چوگان، هفته اول لیگ ملی چوگان ایران با تقدیر از مروجان شاهنامه این یادگار کهن ایران زمین همراه بود.

خانم زواری که با هنر و زبان شعر به کودکان شاهنامه خوانی را آموزش می‌دهد و ویدئو ایشان در فضای مجازی بازنشر شده بود میهمان بخش تقدیر از همراهان چوگان بودند.

نکته قابل توجه در اولین هفته لیگ ملی چوگان ایران، تقارن آغاز لیگ ملی با روز دختر بود و به همین مناسبت هفته اول لیگ با جام بنفشه و بازی جذاب بانوان چوگان باز همراه شد.

عکس‌| حضور معلم خوش‌ذوق در مراسم اهدای جوایز چوگان

خوش سلیقگی برگزارکنندگان در انتخاب هدایای ویژه روز دختر ، تقدیم روسری با نقوش اصیل ایرانی و چوگان بود.

شایان ذکر است تیم کانون چوگان البرز با پیروزی بر رقیبان خود موفق به کسب مقام قهرمانی جام بنفشه در هفته اول لیگ ملی چوگان ایران شد.

تیم های شهدا(قصر فیروزه) ، نزاجا به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب نمودند. بهلول بعنوان بهترین اسب و نفیسه باختر بعنوان بهترین بازیکن انتخاب شدند.

عکس‌| حضور معلم خوش‌ذوق در مراسم اهدای جوایز چوگان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: